20:15:51

Brisen

Rooooligt med strömavbrott, det var i alla fall kul att springa runt och handla på mörka ica:D



Veterinären var här och kollade på Tahoes öga idag, det ska droppas och salvas alldeles för ofta. En gång i timmen nu under dagen och senare i natt blir det var tredje timme. Efter allt bajs med hästarna nu blir man lite pessimistisk, men jag tar hand om min älskling även om han blir blind. Så är det bara.

Kul att en gångs medicin kostade 950 spänn och att veterinärbesöket kostade 2500, hon ska dessutom tillbaka minst en gång till och det kommer behövas mera medicin. Han kunde få kolik (hör och häpna) av ögondropparna också.

Nu ska jag plugga färdigt och må bra, två saker ska jag fan ha klart idag innan jag får panik, sånt kan jag inte få redan, det är ju det vårterminen är till för.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0