21:46:22

Mörkrädd?

Skrittade ut barbacka på Ella och Nicki gick jag en promenad med i mörkret, myspys är det i alla fall även om det är liite läskigt i skogen när det är mörkt! Dom hade sprungit lite i hagen idag men annars verkar det ha lugnat sig, Sigge håller sig till Caruso men det är väl bra det:)


Gammal bild på Nickiikorven

Imorgon är det matte för hela slanten! Jag ligger efter faktiskt men det tar jag igen imorgon^^ Sen ska jag träffa Sannsiban och leka i höstlöven(?) och sist blir det tömköra Nicki och leka stall, massa kul saker imorgon ju!:D Ska kanske vara duktig och göra klart engelskan också, vääärsta powerpointen!

Hittade en fästing som kröp runt på handen nyss, ska inte dom vara döda nu?! Nu blir jag ju sådär paranoid och tror att det kryper överallt på mig, ska duscha sönder!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0