19:09:01

-

Plugga, plugga, plugga, plugga bort din sura min(8)

Idag är en bra dag av någon anledning, hunden försökte väcka mig i morse, någon har visst lärt henne att öppna min dörr (host host det var inte jag) så hon gick in och mosade ner sig i sängen bredvid mig och när jag inte kliade på henne bestämde hon sig för att sitta på min rygg och titta ut genom fönstret istället. Dom som känner Kira vet ju att hon inte direkt är en liten vovve så jag blev pannkaka redan innan jag vaknade haha. Men då tillslut gick jag ju upp i alla fall. Och hunden älskar jag ju alltså lite extra mycket eftersom att hon var så söt.



Jag råkade handla upp mina sista pengar idag, men vad ska man göra när det är halva priset på världens snyggaste tröja liksom? Klart som fan att man köper den:D Dessutom kommer ju studiebidraget snart, då blir jag rik igen:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0