18:03:07

Dag sju

Platser jag har besökt

Här har jag verkligen inget att skryta om men jag har i alla fall gillat platserna jag hittat till:) Idag till exempel hittade jag enda till Lina där jag lyckades tigga till mig lite kaffe och godis! Platsen längst bort var ju Cypern i sommras, skulle ju inte ha något emot att åka dit igen(a) Jag har faktiskt varit i Danmark en gång också, tufft ja hehe, där åt jag mums mat och fick lära mig att potatis hette kartofell, hur man stavar det vet jag inte men det är ju det skönaste ordet som finns! Göteborg är en fin stad men när jag var där vägrade jag att gå ur bilen, det blir lätt så när man var en ilsken nybliven tonåring haha! I Borlänge var ju P&L, det tyckte jag om, hade det inte luktat kiss överallt hade det varit ännu bättre.








I borås är jag ofta, det har ju sina anledningar. Sthlm gillar jag inte om jag inte är stenrik just för stunden. Och sen kommer jag inte på några fler häftiga platser faktiskt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0