15:51:30

Vilse på Ica

Önskar att jag hade en sån där gammal tant som tror att jag fortfarande bara är fem år, inte 20 som det är på riktigt. Känner mig som en femåring idag. Ni vet en sån unge som sprungit vilse på Ica-maxi och tror att den aldrig ska hitta hem igen, ensammast på jorden tills den där snälla gamla tanten kommer och räddar en haha! Mysigt ja!

Men det händer faktiskt bra saker också. Fick mail om hingstbete idag, tydligen så hade någon jag mailat tipsat en annan som hörde av sig till mig. Då hamnar Grisis närmare hemma än vad han skulle gjort annars och det är ju faktiskt mysigt. Det är hemskt nog när inte alla är hemma liksom.
Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-05-08 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0