16:26:58

Surt liv

Idag gör det jätteont i munnen, men imorgon borde det vända. Jävla skitblåsor och jävla dumkind. Vill dra ut alla tänder, sy igen munnen och sätta in en matsond (eller vad det nu heter) i halsen så jag slipper det här. Kan eventuellt tänka mig att klippa bort kinderna med, kommer se dum ut och dregla endel men seriöst, det hade varit värt det om blåsorna hade slutat komma.
 
Snyggaste, underbaraste bästa hästen
 
Jag gillar att klaga, i Borås har jag ingen som lyssnar på mig när jag klagar så det känns bra att skriva klagigt. Plus att jag ju i princip inte kan prata idag, låter som att jag pratar med munnen full med mat eftersom jag inte vill röra runt för mycket haha. Surt liv. Meeeeeeen det är bättre om någon dag!:) Då ska jag hitta på massa skoj saker täänkte jag:)
Kommentarer
Postat av: Lina

Hahaha xD Jag skulle skratta åt dig om du inte hade kinder:)

2012-10-21 @ 22:50:49
URL: http://morbidgame.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0